Glaros Karalamaları.

2015 yılında başladığım, sonra bir yıl ara verip ertesi yıl devam ettiğim bir dizi karalamam vardı. Gülüşan'ın hediyesi olan Rakı Ajandası'na bir şeyler karalamaya başlamıştım. Devamı geldi. O ajandaya çizdiğim rakılı çizimleri de bir web sitesinde toparlamıştım. Sitenin linki şu; http://www.rakiliajanda.com/2015/0

Dediğim gibi bir yıl ara verdim, 2016 yılındaki ajandaya çizmedim. Sonra tekrar çizmek istediğimde yıl 2017 olmuştu. O ajandayı da çizerek yılı bitirdik. Fakat ikinci ajanda henüz web sitesine yüklenmedi. Bir ay içinde onu da yükletirim muhtemelen.

Rakı ajandası çizimlerini bitirdim, bundan sonra çizmeyeceğim çünkü malzeme bitti. Elbet rakı bitmedi (hiç bitmesin, artsın eksilmesin) ama çizimler tekrara başlayacaktı, bunu istemediğim için sonlandırdım. Derken bir gün limanda Glaros'ta otururken harita masasında not tutmak için bulundurduğum deftere Glaros'u çizdim. Acaba bundan sonra bu deftere Glaros ve denizle ilgili şeyler mi çizsem diye düşünürken araya seyirler falan girdi, unuttum. Taa ki geçtiğimiz Ekim ayına (2019 yılı) dek. Defteri tekrar elime aldım. Derken baktım, her ay bir tane çizmişim. Şimdi bu defter bitene kadar devam edeyim istiyorum. Adına da Glaros Çizimleri koydum. İlk beş çizimi buraya alıyorum. Her beş-altı çizim olduğunda burada yer veririm. Bakalım bu kış çizimler bakımından verimli geçecek mi? Şunu belirtmeden geçemeyeceğim, adından belli olduğu üzere bunlar karalama. Hiç bir endişe, aman doğru çizeyim kaygısı taşımadan hızlı yapılmış çizimler. Tamamen zevkim için. Eğri çizdiysem bırak eğri kalsın deyip düzeltmekle uğraşmadığım karalamalar.

Bodrum'dan, Glaros'tan mavi günler dilerim.







Yorumlar

Popüler Yayınlar